- before you judge me , make sure you are perfect .

VI SKITER I YOLO , HAKUNA MATATA IS THE MOTTO;D

X factor . ( X )

Publicerad 2012-09-17 22:53:56 i Allmänt,

Hej bloggisen ! , tack för alla som kollade min blogg i går , var uppe i 150 tittaren ! , TACK
 
Idag har man inte hittat på så mycket för man har bara varit sjuk :( , men imon blir de tyvärr inget bad för mig för jag är sjuk !:( 
Ja men imorgon ska de pluggas , hade tydligen prov på onsdag , fan .  
HATE SCHOOL RIGHT NOW !! 
 
 
/belolafinpusskorvar 
 
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belola ♥

Hej , den här bloggen drivs av en tjej på 13 år som heter Belola.Den här bloggen handlar om mitt liv . Jag älskar att spela fotboll och att sjunga . Jag går i en musikklas i Kristianstad ! Mina vänner och min familj är mitt liv ♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela