- before you judge me , make sure you are perfect .

VI SKITER I YOLO , HAKUNA MATATA IS THE MOTTO;D

tjenare bloggen !

Publicerad 2012-06-19 22:22:42 i Allmänt,

Första inlägget , vad ska man skriva ? 
jo idag har man bara slöat och försökt fixa saker mellan en vän ! 
jag fattar inte hur han tänker riktigt ! , jag ska inte säga att jag 
är den bästa. men jag bryr mig iaf om mina vänner. något han 
inte gör , men iaf inte om mig ! men jag älskar honom över 
hela mitt hjärta som en vän. mina kompisar säger ju att jag ska 
skita i han och bara ''move on'' . men inte så lätt för han är inte 
som alla andra killar ! han är så där lite speciell ! men det gick 
inte så bra tror jag ... för jag förstörde allt som vanligt !! drog på 
mig all skuld -.-  Men ifall du läser detta så hoppas jag att du 
försår att jag vill lösa detta och att du betyder så sjukt mycket!
 
vänner& familj ni betyder så sjukt mycket ! , Love you all ♥
 
/belolaaaaa'

Kommentarer

Postat av: Ninna !

Publicerad 2012-06-20 00:18:13

Intressant blogg , blogga ofta ! skriv vilket land du kommer ifrån osv... !

puss & kram / nina ♥

Svar: Haha , tack Nina . Det ska jag , jag lovar. Jag kommer ifrån Eritrea fast jag är född i Sverige! pussar&kramar från mig till dig !
Belola ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belola ♥

Hej , den här bloggen drivs av en tjej på 13 år som heter Belola.Den här bloggen handlar om mitt liv . Jag älskar att spela fotboll och att sjunga . Jag går i en musikklas i Kristianstad ! Mina vänner och min familj är mitt liv ♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela