- before you judge me , make sure you are perfect .

VI SKITER I YOLO , HAKUNA MATATA IS THE MOTTO;D

shooooo bloggen !

Publicerad 2012-06-20 15:06:20 i Allmänt,

Hej bloggen , idag har man inte hittat på så mycket. Men klockan är ju bara 3 så ja ...
men man ska nog smaka äppelpaj man gjorde tillsammans med mamma , sen 
är det fotbollsträning som gäller. Sen är det att hoppa in i duschen & sen blogga och
sen förhoppnigsvis lite mat som gäller då med  ! (y)  
 
Imorgon så ska man nog sticka och bada med tjejpolarna och sen grila med familjen
och lite blogg i mellan !  men nu ska jag käka äppelpaj , mummms
puss ! 
 
 
/ belolaaaaa'

Kommentarer

Postat av: Hildha

Publicerad 2012-06-20 16:47:52

Hej jag har 3 frågor till dig ! Hur brukar en skoldag se ut för dig?
Vilken klass ska du börja i ?
Vad ska du göra under sommaren ?

Snälla vara på frågorna på bästa inlägg ! / kram hildha<3

Svar: Ja jag ska gör det för din skull Hildha ! , kolla bloggen snart ! :)pussar&kramar från mig till dig !
Belola ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belola ♥

Hej , den här bloggen drivs av en tjej på 13 år som heter Belola.Den här bloggen handlar om mitt liv . Jag älskar att spela fotboll och att sjunga . Jag går i en musikklas i Kristianstad ! Mina vänner och min familj är mitt liv ♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela