- before you judge me , make sure you are perfect .

VI SKITER I YOLO , HAKUNA MATATA IS THE MOTTO;D

frågor / dagen sen 3

Publicerad 2012-06-20 20:04:57 i Allmänt,

hejsvejs bloggen , jag har nyss trännat med världens bästa fotbollslag ''Nosaby If'' ! rolig träning som vanligt! 
Vi ska spela cup den 28 juni i Skövde till 1 juli ! kommer bli as nice ! haha 3 juli fyller jag 13 ! (huhu grattis till mig)
 
 
En bloggläsar (Hildha) ville att jag skulle svara på några frågor :) så här kommer först frågorna en svaren ! 
 
Hur ser en vanlig skoldag ut för dig ? 
Svar : Jo jag vaknar 06:00 tar en dusch , 06:45 äter jag frukost i handduk :D , 07:00 klär jag på mig och fixar håret om jag duschar håret med ! Sen så brukar de ta sin tid !  Om jag är snabb brukar jag titta tv ! 07:45 drar jag till skolan med klasskamrater ! :) 08:20  börjar skolan :D ( det var de )
 
 
Vilken klass går du i ?
 Svar : Jag ska börja 7:an , betyg som gäller nu ! taggad tjej =) 
 
 
Vad ska du gör under sommaren ?
Svar : mycket fotboll somsakt , nu är det snart cup , sen ska jag förhoppningsvis till Tyskland en månad ! , och sen så fyller jag år snart ! , Sen är de bara stranden/badet som gäller ! (strand=åhus ) (bad= olika fast oftast Wä)
 
 
Där har du svaren Huldha ! , Tack för frågorna ! Ni får gärna skicka frågor ni andra som också vill :)
 
Puss hej in älskade läsare ! 
 
/belolaaaaa'
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-06-21 00:48:19

Hej jag bor i Skövde ;) , va är de för cup ? Jag ska också spela cup där ! Här är mina frågor till dig ?
Vad gör du i skolan på rasterna ?

Vad gör du på fritiden ?

Hur många är ni i er familj? Hur gamla är dina syskon ?
Är era läraren stränga?

Vilken är din favorit glass ?
Kul att börja 7:an? Är du taggad inför betyg ?
Hur gick de på de nationella proven ? // kram Linda ohlander

Svar: Hej Linda :) , Skadevi Cup ! Lovar att svara på frågorna i ett inlägg idag eller imorgon ! :)
pussar och kramar från mig till dig :D
Belola ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belola ♥

Hej , den här bloggen drivs av en tjej på 13 år som heter Belola.Den här bloggen handlar om mitt liv . Jag älskar att spela fotboll och att sjunga . Jag går i en musikklas i Kristianstad ! Mina vänner och min familj är mitt liv ♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela