- before you judge me , make sure you are perfect .

VI SKITER I YOLO , HAKUNA MATATA IS THE MOTTO;D

ben och jerrys (b&j)

Publicerad 2012-06-21 22:59:31 i Allmänt,

 OMMMMMMMMMMMG , vill ha en ben& jerrys !! 
ska köpa en imorgon när jag har vaknat  ... vill igentligen smaka en annan sort än cookie dough , brownie , baked alaska , halfbaked och några till fast cookie dougie slår alla lätt ! haha sån tjokis jag är sitter är och bloggar om världens godaste glass ! ♥ 
 
Im in loooove with B&J ♥
 
 
 

/ belolaaaaa'
 
 
    <----- MUMMMMMMMMMMMMS !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belola ♥

Hej , den här bloggen drivs av en tjej på 13 år som heter Belola.Den här bloggen handlar om mitt liv . Jag älskar att spela fotboll och att sjunga . Jag går i en musikklas i Kristianstad ! Mina vänner och min familj är mitt liv ♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela