- before you judge me , make sure you are perfect .

VI SKITER I YOLO , HAKUNA MATATA IS THE MOTTO;D

MY SWAG , AND MY DAY;)

Publicerad 2012-07-15 02:46:58 i Lookbook ;),

Haha , har haft en skit rolig dag med både familj och vänner ! , dagen började med att man steg upp , duschad , frukost , sen drog man och grilla med några när & kära ! Sen gick man till festivalen , och var där när Sean banan uppträdde ;) , sen åkte man karuseller! Riktigt kul , haha men nu tänker jag lägga ut bild på de jag hade på mig idag , har sätt andra göra de haha ;) iaf : Shorts : hm , 150 kr ! Engångs Tights - typ 50-10 kr jc ! Linne , 200 bikbok ! Skärp : 150 , lindex ! ( köpt i Kristianstad) /belolaaaaa'

Kommentarer

Postat av: vilma

Publicerad 2012-07-15 16:33:05

jag älskar ditt skärp !!! <3

Svar: Aw tack gumman ! ,puss
Belola ♥

Postat av: jana

Publicerad 2012-07-15 16:52:51

omg , jag gillar din still !!!

Postat av: simon

Publicerad 2012-07-15 17:58:29

fin still ! hade jag varit tjej hade jag också haft den stilen :)<3
puss !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belola ♥

Hej , den här bloggen drivs av en tjej på 13 år som heter Belola.Den här bloggen handlar om mitt liv . Jag älskar att spela fotboll och att sjunga . Jag går i en musikklas i Kristianstad ! Mina vänner och min familj är mitt liv ♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela