- before you judge me , make sure you are perfect .

VI SKITER I YOLO , HAKUNA MATATA IS THE MOTTO;D

HELSINGBORG / FESTIVAL !

Publicerad 2012-07-13 12:39:31 i

Hej bloggen , sorry för jag inte har bloggat på ett tag , men här kommer lite av de jag har gjort på min senaste tid, jag har varit i Helsingborg i typ 10 dagar! As kul vi har shoppat , och en massa annat ;) sen har man varit på festivaler , men äntligen har man kunnat börja blogga på mobilen igen "yeeees" så här kommer en bild : Bild text: befor you judge me make sure you are perfect! / belolaaaaa'

Kommentarer

Postat av: klara begntsson

Publicerad 2012-07-13 18:23:40

hejjj , vart redigerar du dina bilder ?
börja video blogg !!
puss ,<3

Svar: Instagram och på datorn i bland (picasa3) :) jag ska nog börja nu , pusspuss !
Belola ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belola ♥

Hej , den här bloggen drivs av en tjej på 13 år som heter Belola.Den här bloggen handlar om mitt liv . Jag älskar att spela fotboll och att sjunga . Jag går i en musikklas i Kristianstad ! Mina vänner och min familj är mitt liv ♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela