- before you judge me , make sure you are perfect .

VI SKITER I YOLO , HAKUNA MATATA IS THE MOTTO;D

Fyller 13 år idag :) / skövde cupen !

Publicerad 2012-07-03 23:56:48 i Allmänt,

Hej blöggisen , fyller 13 idag ! Jag har haft en sjukt bra dag ! Man fick 900 kr och lite smycken och kort ! 
Tack alla mina vänner för ni kom och gjorde min dag så fruktansvärt bra ! love you guys ! ♥
 
Sorry för jag inte har bloggat på ett tag ! men de har varit så mycket ! 
 
Ja men då kom man hem ifrån skövde förrigår ! De har varit så jäkla roligt ! ROLIGASTE CUPEN EVER ! 
Första dagen var de mest att packa upp lära känna stället och ja ! 
Andra dagen , vi spelade 2 matcher ! första van vi med 5-0 andra van vi med 2-0 ! Efter matcherna vid 3-4 så var man fri ! , Vi softade mest och hängde med killarna från Möre bk (killar från kalmar) och några as snygga killar från Göteborg ! Sen vid 9 tiden stack hela laget på disco ! 
3 dagen , då spelade vi en match den van vi med 7-0 så man var fri hela dagen , laget drog till skarasommarland ! Jag kunde inte följa med p.g.a min huvudvärk ! Men ahja de gick typ över en kvart efter dom gick ! Då satt man och kolla fb & instagram lite på mobilen ! då kom 3 random killar och knaka på dörren . jag öppnade och så sa dom typ , är du ensam ?  jag bara , eehm jao ! laget e på skara ! jag kunde inte följa med för jag hade huvudvärk fast de är över nu ! sen så sa dom , kom och sätt dig med oss . jag bara , haha pinsamt men why not liksom ! Så då satt man typ i 1 och halv timme och snacka med dom as fun ! , jag dog av garva hahahh ! Sen så kom laget och då var det dax att dra från killarna ;) ! Hela laget förutom jag,elin,ronja,emilia och klara pallade följa med på disco så vi köpte glass och softa på skolgården ! ( vi bode på en skola ) 
dag 4 (last day) , vi vaknade vi 6 men de gjorde vi typ hela tiden ! .. vi spelade match och förlorade med 3-1 (vi spelade kvartsfinal ) mot något lag ifrån småland ! men dom vara oslagbara dom var sjukt duktiga ! Då vara de bara tillbaka till skolan och packa och käka sen åka ! Fast jag blev sjukt bra vän med en kille , de var svårt att säga hejdå till han ! :( , BÄSTA LÄGRET/ CUPEN  EVER EVER !!!!! NOSABYIF/KDFF ! ♥
 
Sen ska man kanske till kusin på fredag om hon kan och vara på väla och ja .. 

sen är de fotbollsläger och förhoppningsvis Stockholm ;) ♥
 
/belolaaaaa'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belola ♥

Hej , den här bloggen drivs av en tjej på 13 år som heter Belola.Den här bloggen handlar om mitt liv . Jag älskar att spela fotboll och att sjunga . Jag går i en musikklas i Kristianstad ! Mina vänner och min familj är mitt liv ♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela